Klasa 2c zakończyła realizację innowacji pedagogicznej „Emocje i Ja”. Program został opracowany i wdrożony w odpowiedzi na potrzebę wsparcia dzieci w zakresie rozpoznawania, nazywania oraz konstruktywnego wyrażania emocji. Głównym celem działań było kształtowanie inteligencji emocjonalnej oraz rozwijanie umiejętności społecznych uczniów.
Innowacja opierała się na metodach aktywizujących i pracy warsztatowej, co sprzyjało zaangażowaniu uczniów oraz umożliwiało im praktyczne rozwijanie kompetencji emocjonalnych. Uczniowie pracowali zarówno indywidualnie, jak i w grupach. Brali udział w ćwiczeniach integracyjnych, zabawach ruchowych, rozmowach kierowanych, odgrywaniu scenek, a także w działaniach plastycznych i twórczych.
Program cieszył się dużym zainteresowaniem. Na zakończenie uczniowie przygotowali dla siebie dyplomy z hasłem „Za co lubimy kolegę/koleżankę”, dzięki czemu każdy mógł poczuć się wyjątkowy i doceniony









